e-neaionia

Επέκταση Λεωφ. Κύμης: Πως αλλάζει τον κυκλοφοριακό χάρτη

Θέμα χρόνου είναι η δημοπράτηση για την Επέκταση της Λεωφόρου Κύμης από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ένα μεγάλο οδικό έργο το οποίο, όταν ολοκληρωθεί, εκτιμάται ότι θα προσφέρει, συνδυαστικά με άλλες υποδομές, μεγάλη «κυκλοφοριακή ανάσα» στην Αττική. Η επικείμενη δημοπράτηση της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό, έχει προϋπολογισμό περίπου 350 εκατ. ευρώ και αναμένεται να προκηρυχθεί τις επόμενες μέρες.

Η επέκταση της λεωφόρου Κύμης επί της ουσίας αφορά στη σύνδεσή της Αττικής Οδού με την Εθνική Οδό (ΠΑΘΕ) και εκτιμάται πως θα δώσει σημαντικές λύσεις, καθώς θα διευκολύνει καθημερινά την κυκλοφορία τουλάχιστον 30.000 οχημάτων. Επισημαίνεται ότι θα δημοπρατηθεί με το κλασσικό δημόσιο μοντέλο ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι ο νέος αυτός δρόμος δε θα περιλαμβάνει διόδια.

Η επέκταση Λεωφ. Κύμης και πως αλλάζει τον κυκλοφοριακό χάρτη της Αθήνας

Που θα γίνει η επέκταση της Λεωφ. Κύμης

Η επέκταση θα ξεκινάει από τον κόμβο της Αττικής Οδού και θα καταλήγει μετά 3,8 χλμ. στην Εθνική Οδό, στον κόμβο Καλυφτάκη (Κάτω Κηφισιά).

Περιλαμβάνει:

·       Την επέκταση που θα ξεκινάει από τον κόμβο της Αττικής Οδού και θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά.

·       Μια σήραγγα υπόγειας εξόρυξης μήκους 1.260 μέτρων και μια σήραγγα 1.160 μέτρων, με ανοικτή εκσκαφή τύπου Cut & Cover.

Ωστόσο, δεν θα είναι το μόνο έργο με το οποίο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών «φιλοδοξεί» να βελτιώσει την εικόνα στον «κυκλοφοριακό χάρτη» της Αθήνας και ευρύτερα της Αττικής. Όπως πρόσφατα ανέφερε ο υπουργός Υποδομών, «για να αποσυμφορηθεί το λεκανοπέδιο πρέπει να γίνουν τα λεγόμενα έργα της Αττικής: Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και η λεγόμενη σήραγγα της Ηλιουπόλεως». Ανέφερε ότι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, που δημοπρατείται τις επόμενες ημέρες και έχει προϋπολογισμό 350 εκ ευρώ, θα δώσει πραγματικά τεράστια ανακούφιση στους ανθρώπους που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό. Στόχος του Υπουργείου είναι ο διαγωνισμός να έχει ολοκληρωθεί εντός του 2022 και να ξεκινήσουν τα πρώτα έργα το 2023, ώστε να δοθεί «ανάσα» σε περιοχές από το Γαλάτσι και τη Νέα Ιωνία έως το Ηράκλειο, την Πεύκη, τη Λυκόβρυση, και το Μαρούσι. Επίσης, θα διευκολύνει και την έξοδο της Αττικής Οδού προς τη Λαμία.