e-neaionia.gr Tο Ψηφιακό στέκι της πόλης

ΕΟΤ: Το υπέροχο βίντεο για τους Έλληνες, που πάντα προσπαθούν

Με ιστορίες και εμπειρίες στο επίκεντρο ο ΕΟΤ έφτιαξε μία διαφορετική και συναισθηματική καμπάνια για τον Τουρισμό μας, την βαριά “βιομηχανία” της Ελλάδας, που φέτος ελπίζει να ρεφάρει.

Πρωταγωνιστής σ’ αυτό το εγχείρημα είναι ο Ότο, ένας Αυστριακός που ήρθε πριν από χρόνια στη χώρα μας για να ξεκουραστεί και να απολαύσει το ελληνικό καλοκαίρι, όμως «αιχμαλωτίστηκε» και μαγεύτηκε από την Ελλάδα και έμεινε για πάντα!

“Ξέρετε τους Έλληνες. Πάντα προσπαθούν …”

Η ιστορία – εμπειρία του Ότο είναι η νέα διαφημιστική προσέγγιση του ΕΟΤ, που, με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, φιλοδοξεί να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Ο Ότο άλλωστε το λέει ξεκάθαρα: “Ξέρετε τους Έλληνες. Πάντα προσπαθούν να συνδεθούν μαζί σου”

«Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη. Βρήκαμε με τον ΕΟΤ τον Ότο, που είναι Αυστριακός και μας είπε την ιστορία του. Ήρθε πριν από 20 χρόνια στην Ελλάδα, για λίγο και τελικά ερωτεύτηκε, παντρεύτηκε και έμεινε για πάντα. Μένει στο σπίτι που βλέπετε στο σποτ, στη Μήλο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για αυτή την προσπάθεια. Το σποτ χτυπάει στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Αισθανόμαστε ότι είναι ένας ωραίος τρόπος να προβάλλουμε τη χώρα και πέρα από τον τουρισμό», ανέφερε ο αρμόδιος Υπουργός κ. Κικίλιας.