ANTETOKOUNBROS: To brandname που …σκοράρει εκτός γηπέδων για τη γνωστή οικογένεια

Οι “Antetokounbros” θα μπορούσαν να είναι case study για σύγχρονο επιτυχημένο μάρκετινγκ. Mε μπροστάρη τον ήδη δύο φορές MVP και πρωταθλητή του 2021 στο ΝΒΑ Γιάννη, τα αδέλφια Αντετοκούνμπο δημιουργούν ένα σημαντικό επενδυτικό portofolio και στην Ελλάδα, έχοντας βεβαίως ξεκινήσει εδώ και χρόνια τις επενδύσεις και τις business στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. 

Από τις αρχές Μαΐου του 2022 τα αδέλφια ξεκίνησαν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα στην Ελλάδα και στον χώρο της ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, ανοίγοντας το πρώτο τους κατάστημα αθλητικών ειδών στον διεθνή αερολιμένα «Ελευθέριος Βενιζέλος» στα Σπάτα.

Το brand name του καταστήματος δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από «ANTETOKOUNBROS», και διαθέτει όλα τα αυθεντικά προϊόντα των αδελφών, όπως τσάντες, ρούχα, παπούτσια, ζώνες, τσαντάκια, καπέλα, ακουστικά, κούπες κ.ά. Το κατάστημα βρίσκεται στον χώρο αναχωρήσεων του αεροδρομίου και είναι προσβάσιμο και σε όσους βρίσκονται στον χώρο ως επισκέπτες.

Ενεργειακά ποτά και διαφήμιση “Antetokounbros”

Παράλληλα, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο είναι συνιδιοκτήτης στην εταιρεία Ready Nutrition, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες αθλητικής διατροφής στις ΗΠΑ. Τώρα, ήρθε η ώρα να λανσάρει τα προϊόντα της και στην ελληνική αγορά διαφημίζοντάς τα ο ίδιος. Πριν από μερικές ημέρες ανακοινώθηκε η κυκλοφορία του Ready Premium Sports Drink στην Ελλάδα, με την εταιρεία The Love Company Hellas να έχει αναλάβει την αποκλειστική διάθεση.

Το ενεργειακό ποτό «του Αντετοκούνμπο» θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας καθώς και σε περισσότερα από 6.000 καταστήματα λιανικής, συμπεριλαμβανομένων περιπτέρων και μίνι μάρκετ. Επιπρόσθετα, το προϊόν θα είναι διαθέσιμο σε χώρους άθλησης, όπως γυμναστήρια, καντίνες σωματείων, καθώς και σε επιλεγμένα φαρμακεία.

«Μόλις δοκίμασα τα προϊόντα Ready ήξερα ότι ήταν τα κατάλληλα για μένα. Πρέπει να πιστεύω στα προϊόντα και να τα χρησιμοποιώ – και η αλήθεια είναι ότι πιστεύω στο Ready. Χαίρομαι που το Premium Sports Drink είναι πλέον στην Ελλάδα ώστε οι άνθρωποι σε όλη τη χώρα να μπορούν να απολαμβάνουν το πλεονέκτημα απόδοσης και την ενυδάτωση που απολαμβάνω κι εγώ», δήλωσε ο Greek Freak, ο οποίος έχει αναλάβει και την προώθηση των προϊόντων του, έχοντας ούτως ή άλλως μεγάλη πείρα στη διαφήμιση.

Στον χώρο της διαφήμισης ο Giannis έχει συμβόλαιο που τρέχει με την εταιρεία Protergia – διαφημίζει ενεργειακά προϊόντα και υπηρεσίες. Παράλληλα, βαίνει προς ολοκλήρωση η συμφωνία με τη στοιχηματική εταιρεία Novibet μέσω της οποίας αναπτύσσει το πρόγραμμα GianHeart.

Δεν είναι όμως ο μόνος από την οικογένεια που έχει μπει για τα καλά στον κόσμο της διαφήμισης – είδαμε πρόσφατα τον Θανάση Αντετοκούνμπο να διαφημίζει προϊόντα στοματικής υγιεινής, ενώ συμμετείχε μαζί με τη μητέρα του, Βερόνικα, σε διαφήμιση για δημητριακά.

Στο «Costa Navarino»

Μπορεί η αγορά του πενταώροφου φουτουριστικού συγκροτήματος στο Ψυχικό να μην εντάσσεται -προς το παρόν- στα επενδυτικά τους πλάνα, μια και οι κατοικίες προβλέπεται να χρησιμοποιηθούν από τους ίδιους, αλλά η πρώτη επαφή των Αντετοκούνμπο με το real estate ήταν οι δύο πολυτελείς βίλες που είχαν αγοράσει το 2021 στο περίφημο «Costa Navarino», στη νοτιοδυτική Μεσσηνία. Εκεί ο Ελληνας σούπερ σταρ των Μιλγουόκι Μπακς επένδυσε σε δύο από τις βίλες στη νέα «γειτονιά» Rolling Greens.

Η επένδυση αυτή ήταν ουσιαστικά η πρώτη μεγάλη κίνηση των Αντετοκούνμπο, και δεν ήταν τυχαία, δεδομένου ότι το συγκρότημα προσφέρεται για τη φιλοξενία αθλητών με ιδιαίτερα απαιτητικά προγράμματα, που «αντέχουν» το υψηλό ενοίκιο για τη χρήση ενός τέτοιου παραθεριστικού ακινήτου. Πρόκειται για βίλες 3 ή 4 κύριων υπνοδωματίων σε ένα επίπεδο, με υπόγειο, επιφάνειας από 235 έως 295 τ.μ. σε οικόπεδα επιφάνειας από 700 έως 1.300 τ.μ. και τιμές που ξεκινούν από 1,25 εκατ. ευρώ. Ολες οι βίλες έχουν δυτικό προσανατολισμό, θέα στο Ιόνιο πέλαγος και στο γήπεδο γκολφ The Dunes Course, ενώ διαθέτουν ιδιωτική πισίνα και κήπο.

Η μητρική εταιρεία

Καθώς οι Γιάννης, Θανάσης, Κώστας και Αλεξ Αντετοκούμπο έχουν εμπλακεί σε διαφορετικές επιχειρηματικές δραστηριότητες -τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ελλάδα, τώρα πια- προχώρησαν στην ίδρυση της εταιρείας-ομπρέλα Ante Inc., σκοπός της οποίας είναι να επιβλέπει όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της οικογένειας.

«Καθώς κοιτάζουμε το μέλλον, αυτή ήταν η στιγμή για να προκύψει η Ante Inc.», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία των Anteto­kounbros. «Είχα επιτυχίες στο γήπεδο και συνεχίζω να δουλεύω σκληρά κάθε ημέρα για να γίνομαι καλύτερος. Ωστόσο καταλαβαίνω ότι είναι σημαντικό να χτίζεις και έξω από το γήπεδο», ήταν τα λόγια του Γιάννη, που πρόσθεσε: «Η Ante Inc. είναι μόνο η αρχή. Η οικογένειά μου χτίζει μία επιχείρηση για την οποία μπορούμε να είμαστε περήφανοι. Είχα το προνόμιο να μάθω από επαγγελματίες τη σημασία τού να είσαι επιτυχημένος και εκτός γηπέδου, οπότε αυτή ήταν η στιγμή εγώ και η οικογένειά μου να ξεκινήσουμε να χτίζουμε και έτσι».

Η οικογένεια Αντετοκούνμπο έχει ξεκάθαρο όραμα για το πώς θέλει να επηρεάσει τον κόσμο. Η Ante Inc. θα επιβλέπει όλα τα brands της, τους οργανισμούς και όλες τις επιχειρήσεις της. «Είμαστε ευγνώμονες για όλες τις ευκαιρίες που έχουμε. Εργαζόμαστε σκληρά εντός και εκτός παρκέ, και αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσουμε την Ante, Inc.», σχολίασε ο Θανάσης Αντετοκούνμπο.

Επικεφαλής της Ante Inc. θα είναι ο Ντίλαν Γουόντρα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, ο Κώστας Τσιγκουράκος θα είναι οικονομικός διευθυντής, ενώ ο Γιώργος Πάνου Chief Marketing Officer. Η Ante Inc. θα έχει φυσική παρουσία τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ελλάδα, μια και πλέον τα αδέλφια Αντετοκούνμπο έχουν και στη χώρα μας πληθώρα δραστηριοτήτων.

ANTETOKOUNBROS: To brandname που ...σκοράρει εκτός γηπέδων για τη γνωστή οικογένεια
Αλεξ, Γιάννης και Θανάσης μπροστά στη διαφήμιση του equity fund που έστησε ο Γιάννης σε συνεργασία με τον Γιάννη Κουδούνη της Calamos Investment

Ποδόσφαιρο και μπέιζμπολ

Τα τελευταία χρόνια ο Γιάννης έκανε επενδύσεις σε αθλητικούς οργανισμούς – κορυφαίο παράδειγμα, η ποδοσφαιρική ομάδα του Νάσβιλ στο Τενεσί, στον αμερικανικό Νότο, όπου ο Greek Freak και τα αδέλφια του είναι πλέον μέτοχοι μαζί με διασημότητες όπως η ηθοποιός Ρις Γουίδερσπουν. Ο ίδιος μπήκε ως μέτοχος στην ομάδα μπέιζμπολ του Μιλγουόκι, της πόλης του Γουισκόνσιν στον αμερικανικό Βορρά, που τον έκανε διάσημο με τους Μπακς.

Παράλληλα, σε συνεργασία με τον Γιάννη Κουδούνη της Calamos Investment, έχει πλέον το δικό equity fund στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, και μάλιστα σημειώνει αύξηση 3,3% σε σχέση με την έναρξη διαπραγμάτευσής του τον περασμένο Μάρτιο.

Βασιλιάδες των social media

Σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να προστεθούν τα έσοδα από τις επιχειρηματικές δραστηριότητες στην Αμερική, αλλά και εκείνα από τα social media, όπου βέβαια οι Αντετοκούνμπο προωθούν κυρίως προϊόντα των εταιρειών με τις οποίες έχουν συμβόλαιο, χωρίς να αποκλείουν και μεμονωμένες προωθητικές ενέργειες. Αλλωστε ο Γιάννης έχει 15,2 εκατομμύρια ακολούθους στο Instag­ram, ο Θανάσης 1,2 εκα­τομ­μύριο, ο Αλεξ 783.000 και ο Κώστας 1 εκατομμύριο ακολούθους, ενώ το κανάλι των Anteto­kounbros στο YouTube έχει 230.000 εγγεγραμμένους χρήστες.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο δύο φορές MVP του ΝΒΑ και πρωταθλητής το 2021 με τους Μιλγουόκι Μπακς «σπάει» το φράγμα των 100 εκατ. δολαρίων σε ετήσια έσοδα από συμβόλαιο, χορηγούς, εμπορικές συμφωνίες, τηλεοπτικές παραγωγές και τις άλλες επιχειρηματικές του δραστηριότητες.

Για το 2022 o Giannis, σύμφωνα με τη λίστα «Forbes», βρέθηκε μεταξύ των 10 πιο ακριβοπληρωμένων αθλητών, με τα κέρδη του να φτάνουν τα 86,5 εκατ. δολάρια, εκ των οποίων τα 42.492.492 δολάρια αντιστοιχούν στη δόση του συμβολαίου του με τα «Ελάφια» για τη σεζόν 2022-23, η οποία θα αυξηθεί κατά 3,15 εκατ. δολάρια για τη νέα αγωνιστική περίοδο (2023-24), στα 45.640.084 δολάρια. Εκτοτε οι επενδύσεις τους έχουν αυξηθεί και εκτιμάται ότι η «βιομηχανία Αντετοκούμπο» κερδίζει πλέον 100 εκατ. δολάρια τον χρόνο – ίσως και περισσότερα.

Υπενθυμίζεται ότι τον Δεκέμβριο του 2020 ο Ελληνας σούπερ σταρ των Μιλγουόκι Μπακς υπέγραψε το 5ετές super max συμβόλαιό του με τα «Ελάφια», ύψους 228,2 εκατ. δολαρίων, με διάρκεια έως τη σεζόν 2025-26.

Πηγή