Το τρένο αλλάζει και πλησιάζει αισθητικά το Μετρό – Αναβάθμιση στη Γραμμή Κηφισιά – Πειραιάς

Το τρένο στη Γραμμή Κηφισιά – Πειραιάς λειτουργεί ανελλιπώς από το 1984 με μικρές παρεμβάσεις και συρμούς που ξεπέρασαν το προσδόκιμο χρήσης, που διεθνώς είναι τα 30 έτη.
Παράλληλα, η Γραμμή 1 παρ’ ότι εξυπηρετεί καθημερινά μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού σε Πειραιά και Αθήνα, δεν φέρει τα ίδια ποιοτικά χαρακτηριστικά με τις υπόλοιπες γραμμές.

Τα ανεξίτηλα γκράφιτι, τα αποσαθρωμένα πατώματα και ο μη λειτουργικός κλιματισμός αποτελούν μερικά από τα κακώς κείμενα του Ηλεκτρικού, τα οποία δυσχεραίνουν τις μετακινήσεις των πολιτών.

Νέα Ιωνία: Αφιέρωμα στο “Θηρίο”, το τρένο που περνούσε από το ελληνικό Μάντσεστερ

Οι 14 συρμοί που εξυπηρετούν τη Γραμμή Κηφισιά – Πειραιάς μπαίνουν σε τροχιά ανακατασκευής.

Η Κομισιόν έχει εγκρίνει τη χρηματοδότηση για την ανακαίνισή τους, ενώ όπως έχει δηλώσει η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με το έργο αναμένονται σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη, εξοικονόμηση ενέργειας, και πιο αξιόπιστες δημόσιες συγκοινωνίες για τον πολίτη.

Ενδεικτικά, οι αλλαγές που θα γίνουν στους 14 συρμούς είναι οι εξής:

  • αντικατάσταση των παλαιών και ενεργοβόρων DC κινητήρων έλξης με σύγχρονους κινητήρες AC και του συστήματος έλξης,
  • αντικατάσταση της περιστρεφόμενης γεννήτριας με σύγχρονη γεννήτρια στατικού τύπου,
  • αντικατάσταση των αεροσυμπιεστών και του πνευματικού συστήματος, περιλαμβανομένου του συστήματος ελέγχου των θυρών επιβατών,
  • αναβάθμιση του συστήματος κλιματισμού,
  • διευκολύνσεις των επιβατών ΑμεΑ (προσβάσιμοι συρμοί, τοποθέτηση ζωνών ασφαλείας για τα αμαξίδια),
  • ενίσχυση της ενημέρωσης και του αισθήματος ασφάλειας των επιβατών (εγκατάσταση κλειστού κυκλώματος καμερών και οθονών πληροφόρησης κοινού),
  • τοποθέτηση νέου δαπέδου και πλευρικών τοιχωμάτων και αισθητική αναβάθμιση του εσωτερικού χώρου των επιβατών (αντικατάσταση παραθύρων, καθισμάτων, εγκατάσταση φωτισμού LED κα).

Δείτε κι άλλες ειδήσεις: