Ιδιοκτήτης καταστήματος στη Νέα Ιωνία με είδη προγραμματισμού ηλεκτρονικών συστημάτων και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι ο εγκέφαλος της σπείρας που είχε ρημάξει τα Βόρεια προάστια με κλοπές πολυτελών οχημάτων.
Πρόκειται για 40χρονο στο σπίτι και το κατάστημα του οποίου έγινε σήμερα εξονυχιστική έρευνα. Ο ίδιος διαφεύγει της σύλληψης αλλά την εμπλοκή του έχουν ήδη ταυτοποιήσει οι διωκτικές αρχές.
Από την έρευνα που συνεχίζει το Τμήμα Δίωξης Εγκλημάτων κατά της Ιδιοκτησίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, εξιχνιάστηκαν επιπλέον 12 κλοπές οχημάτων από την εν λόγω σπείρα.
Επιπλέον, όπως ανακοίνωσε η ΕΛ.ΑΣ., σε έρευνα που διενεργήθηκε σε σπίτι και σε κατάστημα προγραμματισμού ηλεκτρονικών συστημάτων και εμπορίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στη Νέα Ιωνία, ιδιοκτησίας του 40χρονου ταυτοποιημένου μέλους της εγκληματικής οργάνωσης το οποίο αναζητείται, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
-225 εγκέφαλοι από διάφορες μάρκες οχημάτων, εκ των οποίων οι 12 προέρχονται από κλεμμένα οχήματα
– Πλήθος διαγνωστικών μηχανημάτων και ειδικευμένος ηλεκτρονικός εξοπλισμός για κλοπές οχημάτων
-8 ναυτικές φωτοβολίδες
-2 ναυτικά καπνογόνα
-2 μαχαίρια
– Πλήθος κλειδιών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών
Το επιπλέον παράνομο όφελος της εγκληματικής ομάδας από την διάπραξη των ανωτέρω κλοπών υπερβαίνει τις 130.000 ευρώ.
Στη Νέα Ιωνία το ορμητήριο της σπείρας – Πώς δρούσε το κύκλωμα
Όπως είχε ανακοινώσει η ΕΛ.ΑΣ. τον Ιανουάριο, η εγκληματική οργάνωση ξεκίνησε τη δραστηριότητά της τουλάχιστον προ διετίας.
Συγκεκριμένα, τα μέλη της με τη χρήση ειδικού υλικοτεχνικού εξοπλισμού, όπως διαγνωστικά που συνδέονται στις θύρες οχημάτων, τροχούς κοπής μετάλλων, φιάλες οξυγόνου, αφαιρούσαν κυρίως κατά τις πρώτες πρωινές ώρες σταθμευμένα οχήματα από διάφορες περιοχές της Αττικής.
Στην συνέχεια, τα στάθμευαν προσωρινά σε απομονωμένα σημεία των Νοτίων Προαστίων ή της Δυτικής Αττικής. Μετά την παρέλευση ορισμένου χρονικού διαστήματος και αφού τα οχήματα δεν είχαν εντοπιστεί, τα μετέφεραν σε χώρους στάθμευσης στην περιοχή της Πετρούπολης.
Τα αυτοκίνητα, είτε τα εξήγαγαν στο εξωτερικό, είτε πλαστογραφούσαν τους αριθμούς πλαισίου και τα έθεταν εκ νέου στην κυκλοφορία, είτε αφαιρούσαν και επαναχρησιμοποιούσαν σε άλλα οχήματα τα εξαρτήματά τους.
Από την έως τότε προανακριτική έρευνα είχαν εξιχνιαστεί οκτώ περιπτώσεις κλοπών από τις περιοχές της Πεύκης, της Κηφισιάς, της Γλυφάδας, του Κερατσινίου, του Χαλανδρίου, του Πειραιά, των Πατησίων και της Βούλας.