Στο Ελληνικό Δημόσιο θα έπρεπε να περάσει η Αττική Οδός στα τέλη Οκτωβρίου, που λήγει η σύμβαση παραχώρησης ενός από τους πλέον επικερδής αυτοκινητοδρόμους της χώρας.
Ωστόσο, την άποψη ότι η παράδοση στον νέο παραχωρησιούχο που είναι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, θα είναι αρκετά δύσκολο να επιτευχθεί τον προσεχή Οκτώβριο, εξέφρασε δημόσια την Παρασκευή και από το συνέδριο του ΤΜΕΔΕ και του ΤΕΕ ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, λέγοντας ότι εξετάζονται σενάρια για ένα μεταβατικό στάδιο.
Το κυβερνητικό στέλεχος αποκάλυψε ότι δεν μελετάται η παράταση της υφιστάμενης παραχώρησης, αλλά θα συνεχίσει η λειτουργία της με τα έσοδα να πηγαίνουν πλέον στα ταμεία του Δημοσίου.
Με το σχεδιασμό αυτό η Αττική Οδός θα παραδοθεί στο δημόσιο, στο χρόνο που προβλέπει η παραχώρηση και η εταιρεία που θα αναλάβει τη λειτουργία θα λαμβάνει μια αμοιβή χωρίς όμως να έχει τα πλεονεκτήματα και τα έσοδα που απολαμβάνει σήμερα ως παραχωρησιούχος.