Στις πωλήσεις μεταχειρισμένων ειδών μπαίνει δυναμικά η Skroutz

Πωλήσεις στο χώρο των μεταχειρισμένων αντικειμένων, που αποτελεί σήμερα μια δευτερογενή αγορά διόλου αμελητέα, ετοιμάζεται να κάνει η γνωστή διαδικτυακή πλατφόρμα Skroutz.

Το νέο project, το οποίο δοκιμάζεται υπό τη μορφή beta αυτή την εποχή, αναμένεται να ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες διευρύνοντας περαιτέρω τη βεντάλια δραστηριοτήτων της εταιρείας. Κι αυτό σε μια εποχή όπου η ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, που πυροδοτήθηκε κυρίως με την έξαρση της πανδημίας COVID-19, έχει πατήσει φρένο.

«Ουσιαστικά θα υποστηρίζουμε την αγοραπωλησία μεταχειρισμένων προϊόντων από χρήστη σε χρήστη της πλατφόρμας μας», λέει ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skroutz Γιώργος Χατζηγεωργίου.

Και συνεχίζει: «Πρόκειται ήδη για μία μεγάλη αγορά. Η ανακύκλωση συσκευών, ρούχων και όχι μόνο μέσα από διάφορα marketplaces είναι μεγάλη. Εκεί που θα διαφέρει η δική μας πλατφόρμα από τις υφιστάμενες είναι ότι εμείς επί της ουσίας θα μπαίνουμε ως εγγυητής ότι η συναλλαγή δεν θα ολοκληρώνεται εάν πρώτα δεν παραδοθεί το προϊόν και διαπιστωθεί ότι αυτό είναι έτσι όπως διαφημιζόταν.

Μια κίνηση με την οποία ουσιαστικά θα αποτρέπονται φαινόμενα απάτης, τα οποία δυστυχώς υπάρχουν στα markeplaces όσο μεγάλα κι αν είναι. Σήμερα μπορεί κάποιος να δει μια αγγελία, να καταβάλλει το ποσό και τελικά να πέσει σε απατεώνα που είτε δεν θα το στείλει είτε θα του στείλει κάτι άλλο απ’ αυτό που διαφήμιζε. Εκεί λοιπόν θα παρέμβουμε εμείς ελέγχοντας την ολοκλήρωση της συναλλαγής όπως θα έπρεπε», εξηγεί.

Στις πωλήσεις μεταχειρισμένων ειδών μπαίνει δυναμικά η Skroutz
Γιώργος Χατζηγεωργίου

Παράλληλα, όμως, με αυτό η Skroutz, όπως εξηγεί, θα αναπτύξει και τις υπηρεσίες που προσφέρει ήδη στους αντισυμβαλλόμενους. «Θα μπορούμε να αναλαμβάνουμε όλη την υπηρεσία. Για παράδειγμα, θα μπορεί ο πωλητής να αφήνει το αντικείμενο σε ένα locker της Skroutz, να το παραλαμβάνουμε εμείς και να το παραδίδουμε στον καταναλωτή. Και όλα να γίνονται αυτοματοποιημένα μέσω της πλατφόρμας», λέει ο κ. Χατζηγεωργίου.

Ο ίδιος εκτιμά ότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο και η κουλτούρα της μεταπώλησης αντικειμένων από τους καταναλωτές.

Πηγή