Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών σε ανακοινώσεις της απέφυγε να δώσει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τα έργα της Αττικής, τα οποία δεν έχουν εξασφαλισμένους πόρους, όπως για παράδειγμα η επέκταση προς της Λεωφόρο Κύμης που αποτελεί την μεγάλη εκκρεμότητα του κυβερνητικού σχεδιασμού για τα οδικά έργα εντός του αστικού ιστού και έχει από καιρό ανάδοχο.
Πρόκειται πάντως για υποδομές που όπως επισήμανε ο υπουργός υποδομών κ. Χρήστος Σταϊκούρας θα έχουν μεσοπρόθεσμο ορίζοντα και προβλέπονται για τον σχεδιασμό του υπουργείου τα επόμενα 5 έως 10 χρόνια. « Δεν είμαστε σε θέση να μιλήσουμε για συγκεκριμένα έργα στην Αττική» τόνισε χθες ο υπουργός και μίλησε για αύξηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων στα 500 εκ. από 320 εκ. που ήταν η πρόβλεψη λόγω δημοσιονομικού χώρου.
Ο σχεδιασμός όπως παρουσιάστηκε από την πολιτική ηγεσία στους διαπιστευμένους συντάκτες του υπουργείου προβλέπει την υλοποίηση των επεκτάσεων της Αττικής Οδού και του άξονα Ελευσίνα -Οινόφυτα, με τη διαφορά ότι για τα έργα αυτά προτεραιότητα θα δοθεί στην ελαχιστοποίηση της χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου καθώς στόχος είναι να γίνουν μέσω συμβάσεων παραχώρησης και ΣΔΙΤ.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
- Το Πάρτι στη Βουλιαγμένη: 41 χρόνια από το “ελληνικό Woodstock” του Λουκιανού Κηλαηδόνη
- 28 χρόνια χωρίς την Αλίκη Βουγιουκλάκη, το κορίτσι απ’ το Μαρούσι που έγινε το “πιο λαμπρό αστέρι”
- Νέα Φιλαδέλφεια: Η ίδρυση τον Ιούλιο του 1927 και οι πυροπαθείς των Αμπελοκήπων
- Γιάννης Τσαρούχης: Ο ζωγράφος που αποτύπωνε το επερχόμενο
- Υψηλός κίνδυνος φωτιάς σε πέντε Περιφέρειες της χώρας
- Η κίνηση που έσωσε τη ζωή του Ντόναλντ Τραμπ – Γιατί γύρισε το κεφάλι
- Aντίστροφη μέτρηση για την υποβολή φορολογικών δηλώσεων
- Παρ΄ολίγον δυστύχημα στον ΗΣΑΠ στη Νέα Ιωνία – Τι συνέβη
- Προστασία και ασφάλεια στη Νέα Ιωνία ζητά από την Αστυνομία ο Δήμαρχος
- «Σας υπόσχομαι ότι είμαι καλά» είπε ο Μπάιντεν σε προεκλογική εκδήλωση