Στο τέλος του καλοκαιριού θα είναι έτοιμο το νέο Υπερκατάστημα του Σκλαβενίτη στην παλιά Renault στη Νέα Φιλαδέλφεια. Σύμφωνα με ρεπορτάζ που δημοσιεύει η Ναυτεμπορική σε δύο μήνες αναμένεται η λειτουργία του δεύτερου dark store του ομίλου Σκλαβενίτης στην Αθήνα, ενώ για το φθινόπωρο δρομολογούνται τα εγκαίνια στα δύο νέα φυσικά καταστήματα σε Νέα Φιλαδέλφεια και Γλυφάδα.
Παρά τη δύσκολη συγκυρία με την κρίση που αφορά το κόστος ενέργειας και τις επιπτώσεις του πολέμου και κατ’ επέκταση τον περιορισμό της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της Σκλαβενίτης, που προβλέπει κεφάλαια περί τα 50 εκατ. ευρώ, διατηρείται απρόσκοπτη στον τομέα της ενίσχυσης του δικτύου. Σε αυτό το πλαίσιο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι σε βάθος διμήνου αναμένεται να λειτουργήσει το δεύτερο dark store του ομίλου στην Αθήνα στην περιοχή της Κάτω Κηφισιάς, το οποίο θα καλύψει κυρίως τις ανάγκες της Αττικής.
Πότε θα είναι έτοιμο το Υπερκατάστημα της Νέας Φιλαδέλφειας
Σε επίπεδο δικτύου φυσικών καταστημάτων, φέτος το φθινόπωρο αναμένονται τα εγκαίνια του 39ου υπερμάρκετ της αλυσίδας στο ιστορικό κτήριο της Renault – MAVA, που βρίσκεται στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας, το οποίο απέκτησε ο όμιλος τον περσινό Σεπτέμβριο.
Η συγκυρία της πανδημίας των τελευταίων δύο ετών, αλλά και η υφιστάμενη κρίση που προκαλεί ο πόλεμος στην Ουκρανία «πριμοδοτούν» σημαντικά τα μεγάλα καταστήματα και κατ’ επέκταση τη Σκλαβενίτης, η οποία έχει ισχυρό δίκτυο υπερμάρκετ. «Ο φόβος συνωστισμού όσο διαρκεί η εξάπλωση των μεταλλάξεων της Covid-19, αλλά και η αποφυγή ελλείψεων στο ράφι στρέφουν τον κόσμο στις μεγάλες σάλες, τάση που αναμένεται να διατηρηθεί για όλη τη χρονιά» εκτιμούν αναλυτές της αγοράς των σούπερ μάρκετ.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι με βάση την έρευνα που πραγματοποίησε η Braincandy τον Δεκέμβριο του 2021 η αλυσίδα Σκλαβενίτης αποτελεί την πρώτη top of mind επιλογή, ενώ με βάση τα στοιχεία Φεβρουαρίου 2022 του ομίλου η μέση ημερήσια εξυπηρέτηση από το δίκτυο της Σκλαβενίτης αφορά 538.572 καταναλωτές.