Ο κόσμος της μόδας αλλάζει και ακολουθεί τους φρενήρεις ρυθμούς της τεχνολογίας, δημιουργώντας το metaverse, μια βάση καταναλωτών μόδας που θέλει να αγοράσει ψηφιακά ρούχα και επιθυμεί να τα αποκτήσει σε φυσική μορφή. Αυτή η συγχώνευση της τεχνολογίας έχει δημιουργήσει ένα περιβάλλον ευνοϊκό για την επόμενη μεγάλη αλλαγή στη βιομηχανία της μόδας.
“Παράλυση ανάλυσης” Όταν σε συγκλονίζουν άπειρες επιλογές
Η εξατομίκευση είναι μια δυνατότητα που προσφέρουν πολλές διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών στους χρήστες τους. Οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εξατομίκευση για να πλοηγηθούν εύκολα σε οποιονδήποτε ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εξατομίκευση βοηθά επίσης τους πωλητές να αποκομίσουν τεράστια κέρδη επιταχύνοντας τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Η παράλυση ανάλυσης είναι μια κατάσταση όπου οι αγοραστές βρίσκονται συγκλονισμένοι από πάρα πολλές επιλογές. Μια μελέτη δείχνει ότι σχεδόν το 40 τοις εκατό των πελατών εγκαταλείπουν τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου επειδή υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές στον ιστότοπο. Το πλήθος των επιλογών μπλοκάρει την κρίση τους και εγκαταλείψουν τον ιστότοπο χωρίς να αγοράσουν τίποτα.
Η συνάφεια των δεδομένων
Η Anna Kuragina (του Ομίλου H&M), η οποία εργάζεται σε προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης που απευθύνονται στους καταναλωτές, αναφέρει ότι οι τάσεις της μόδας δεν παραμένουν σταθερές στον σύγχρονο κόσμο και η επιλογή των πελατών είναι συχνά απρόβλεπτη. Οι εταιρείες δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά προκαταλήψεις που βασίζονται απλώς σε αυτό που συνέβη πέρυσι ή τον περασμένο μήνα.
Δεν μπορεί κανείς να βασίζεται σε αλγόριθμους για κάθε πληροφορία στον κόσμο της μόδας. Για παράδειγμα, ένας αλγόριθμος δεν μπορεί να δηλώσει γιατί ένας πελάτης επιλέγει ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Μπορεί να προβλέψει μόνο με βάση τις προηγούμενες προτιμήσεις των πελατών, οι οποίες εξαρτώνται από υποκειμενικές διαθέσεις και περιστάσεις. Ωστόσο, οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τεχνικές, όπως τα συνεργατικά φίλτρα που χρησιμοποιούνται από την Amazon και το Netflix, όπου προβλέπουν τις επιλογές σας με βάση τις επιλογές που γίνονται από άτομα με προτιμήσεις παρόμοιες με τις δικές σας.
Metaverse στον κόσμο της μόδας
Πολλές μάρκες μόδας, όπως η Gucci και η Louis Vuitton, κυκλοφόρησαν τα NFT τους, που ονομάζονται Garden Metaverse και Louis The Game, αντίστοιχα. Η Metaverse έχει ήδη ξεκινήσει να προωθεί την επόμενη φάση της μόδας, όπου όλοι έχουν την ελευθερία να δημιουργούν και να τροποποιούν τα ρούχα τους.
Η Metaverse έδωσε σε πολλούς λάτρεις της μόδας την ευκαιρία να αμφισβητήσουν την ιδέα ότι η μόδα έχει περιορισμένες λειτουργίες. Οι πελάτες δεν είναι πλέον παθητικοί αλλά παίζουν ενεργό ρόλο στη μόδα. Οι άνθρωποι μπορούν να χτίσουν έναν φανταστικό κόσμο για να επιδείξουν τη δημιουργικότητά τους και να σχεδιάσουν ό,τι χρειάζονται. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vue.ai – μιας εταιρείας που δίνει μια πλατφόρμα AI στους χρήστες όπου μπορούν να τροποποιήσουν την ψηφιακή εμπειρία – λέει ότι το metaverse δεν είναι παρά μια επέκταση των ψηφιακών χώρων γύρω από εμάς.
Metafashion και Metaverse για τη νέα γενιά
Η άνοδος των πλατφορμών μόδας, όπως το DRESSX, επιτρέπει στους καταναλωτές, στις μάρκες μόδας, τόσο παραδοσιακές όσο και ψηφιακές, να εισέλθουν στο μετασύμπαν. Αυτή η εταιρεία προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες, όπως να επιτρέπει στους καταναλωτές να κατασκευάζουν ρούχα από την αρχή, να αγοράζουν εικονικά ρούχα και να μετατρέπουν τα NFT της μόδας τους σε πραγματικά ρούχα.
Ο κύριος λόγος πίσω από τη δημοτικότητα αυτών των εμπορικών σημάτων είναι ότι τα ρούχα που προσφέρουν είναι ανιχνεύσιμα και αδύνατο να αντιγραφούν, γεγονός που δίνει σε αυτά τα ρούχα την ίδια θέση με κάθε δημιουργία υψηλής μόδας. Περισσότερες μάρκες όπως η Fabricant πουλάνε εικονικά ρούχα και πρόσφατα η Fabricant πούλησε ένα από τα κομμάτια τους που ονομάζεται Iridescence για 9500 δολάρια.
Η Natalia Modenova, η ιδρύτρια του DRESSX, δηλώνει, «Το metaverse δημιουργεί μια μεγάλη ευκαιρία για τη βιομηχανία να φτάσει στο επόμενο επίπεδο». Σύμφωνα με αυτήν, το metaverse δημιουργεί νέες αγορές και ενσωματώνεται με μια ψηφιακή οικονομία δημιουργών.
Με την αυξανόμενη δημοτικότητά τους, μάρκες όπως το DRESSX έχουν χρησιμοποιήσει την τεχνολογία blockchain στη μόδα για να δημιουργήσουν μια πλατφόρμα όπου οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν και να πουλήσουν NFT μόδας και να τα αποκτήσουν σε φυσική μορφή.
Στην πραγματικότητα το Metaverse είναι η ευκαιρία της μόδας να μετασχηματιστεί για να γίνει ελκυστική στη νέα γενιά που δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για τα NFT.