Η εκκίνηση για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις δόθηκε, ο κόσμος πήρε μία πρώτη γεύση και το… πάρτι ξεκινά την Παρασκευή στο χώμα και τη λάσπη των ειδικών διαδρομών
Τα 70 χρόνια συμπληρώνει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και το γιορτάζει φέτος με έναν αγώνα που σίγουρα κρύβει εκπλήξεις, λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών που επικρατούν στις περιοχές όπου θα διεξαχθεί.
Η αρχή έγινε την Πέμπτη το απόγευμα με την πανηγυρική εκκίνηση που δόθηκε κάτω από τον ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Συνολικά 69 πληρώματα πήραν εκκίνηση και κατευθύνθηκαν στο Παλαιό Φάληρο για δώσουν την πρώτη… ασφάλτινη μάχη στην υπερειδική διαδρομή της Πλατείας Νερού.
Αρκετός κόσμος βρέθηκε στις κερκίδες για να παρακολουθήσει την πρώτη ειδικά διαμορφωμένη ειδική διαδρομή. Ωστόσο δεν θύμισε σε τίποτα σε αριθμό αλλά και πάθος (από πλευράς θεατών) τα προηγούμενα δύο έτη όπου η υπερειδική είχε διεξαχθεί σε Σύνταγμα (2021) και ΟΑΚΑ (2022).
Οι άσχημες καιρικές συνθήκες, η δύσκολη πρόσβαση, αλλά και το μέρος διεξαγωγής φαίνεται πως απέτρεψαν αρκετούς φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού να βρεθούν στην υπερειδική.
Ταχύτερος ο Ροβάνπερα
Στο αγωνιστικό κομμάτι ο Κάλε Ροβάνερα με Toyota Yaris σημείωσε τον καλύτερο χρόνο αφήνοντας πίσω του, τους Λάπι και Νεβίλ, αμφότεροι με Hyundai i20.
Η αλήθεια είναι πως οι πραγματικές μάχες ξεκινούν την Παρασκευή στο χώμα και ολοκληρώνονται την Κυριακή μετά από 286,26 αγωνιστικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών.